c 2014

Modelové řešení archeologické prezentace produktem

HLAVICA, Michal

Základní údaje

Originální název

Modelové řešení archeologické prezentace produktem

Název anglicky

Model Solution of Archaeological Presentation by Product

Autoři

HLAVICA, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

e-learningová podpora kurzu, 10 s. 2014

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Obor

Archeologie, antropologie, etnologie

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

elektronická verze "online"

Kód RIV

RIV/00216224:14210/14:00085624

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

Klíčová slova česky

popularizace; týmový management; public relations

Klíčová slova anglicky

popularization; team management; public relations
Změněno: 1. 4. 2016 17:11, Mgr. Vendula Hromádková

Anotace

V originále

Získání schopnosti seberealizace, úspěšného vývoje a prezentace pomocí vytvářeného produktu pro odbornou či laickou veřejnost (např. desková hra, komiks, interaktivní výuková webová aplikace, film, audiovizuální výstup pro základní školy, interaktivní turistický průvodce, atd.). Meze kreativitě se nekladou, jedinou podmínkou je spojitost s oborem archeologie. V průběhu vyhledávání vhodné poptávky po produktu, který bude mít dostatečný potenciál úspěšnosti ve vybrané cílové skupině, vývoje, realizace a prezentace, si studenti osvojí a rozvinou schopnosti a zkušenosti efektivního řešení problémů, kreativity, ICT znalostí, spolupráce v realizačním týmu, konkurenceschopnosti ve sféře produktové strategie, práce na projektu a prezentace. Všechny zmíněné schopnosti a zkušenosti přesahují sféru oborového zaměření a napomáhají tak v širším uplatnění na trhu práce.

Anglicky

Attaining the ability of self-realization, successful development and presentation through a product in the making for both professional and lay public (e.g. interactive educational web application, audio-visual performance for primary schools, interactive tourist guide, board game, etc.). There are no limits to creativeness – the only condition is connection to the field of archaeology. In the course of searching for a suitable demand for a product that will have sufficient potential of success rate in the selected target audience, and in the course of development, realization and presentation students will embrace and develop abilities and experience of effective problem solving, of creativeness, ICT knowledge, co-operation in implementation team, competitiveness in the area of product strategy, working on the project and presenting. All the abilities in question exceed the area of professional focus and thus improve chances to succeed in the labour market.

Návaznosti

CZ.1.07/2.2.00/28.0230, interní kód MU
Název: Inovace výuky archeologie a muzeologie pro praxi v kontextu mezioborové a mezinárodní spolupráce
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Inovace výuky archeologie a muzeologie pro praxi v kontextu mezioborové a mezinárodní spolupráce, 2.2 Vysokoškolské vzdělávání