2014
Modelové řešení archeologické prezentace produktem
HLAVICA, MichalZákladní údaje
Originální název
Modelové řešení archeologické prezentace produktem
Název anglicky
Model Solution of Archaeological Presentation by Product
Autoři
HLAVICA, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
e-learningová podpora kurzu, 10 s. 2014
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor
Archeologie, antropologie, etnologie
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
elektronická verze "online"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/14:00085624
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
Klíčová slova česky
popularizace; týmový management; public relations
Klíčová slova anglicky
popularization; team management; public relations
Změněno: 1. 4. 2016 17:11, Mgr. Vendula Hromádková
V originále
Získání schopnosti seberealizace, úspěšného vývoje a prezentace pomocí vytvářeného produktu pro odbornou či laickou veřejnost (např. desková hra, komiks, interaktivní výuková webová aplikace, film, audiovizuální výstup pro základní školy, interaktivní turistický průvodce, atd.). Meze kreativitě se nekladou, jedinou podmínkou je spojitost s oborem archeologie. V průběhu vyhledávání vhodné poptávky po produktu, který bude mít dostatečný potenciál úspěšnosti ve vybrané cílové skupině, vývoje, realizace a prezentace, si studenti osvojí a rozvinou schopnosti a zkušenosti efektivního řešení problémů, kreativity, ICT znalostí, spolupráce v realizačním týmu, konkurenceschopnosti ve sféře produktové strategie, práce na projektu a prezentace. Všechny zmíněné schopnosti a zkušenosti přesahují sféru oborového zaměření a napomáhají tak v širším uplatnění na trhu práce.
Anglicky
Attaining the ability of self-realization, successful development and presentation through a product in the making for both professional and lay public (e.g. interactive educational web application, audio-visual performance for primary schools, interactive tourist guide, board game, etc.). There are no limits to creativeness – the only condition is connection to the field of archaeology. In the course of searching for a suitable demand for a product that will have sufficient potential of success rate in the selected target audience, and in the course of development, realization and presentation students will embrace and develop abilities and experience of effective problem solving, of creativeness, ICT knowledge, co-operation in implementation team, competitiveness in the area of product strategy, working on the project and presenting. All the abilities in question exceed the area of professional focus and thus improve chances to succeed in the labour market.
Návaznosti
CZ.1.07/2.2.00/28.0230, interní kód MU |
|