Detailed Information on Publication Record
2015
Mezigenerační učení v prostředí komunit : intenzita a podmínky mezigeneračního učení
RABUŠICOVÁ, Milada, Lenka KAMANOVÁ and Kateřina PEVNÁBasic information
Original name
Mezigenerační učení v prostředí komunit : intenzita a podmínky mezigeneračního učení
Name (in English)
Intergenerational learning in the communities : the intensity and conditions of intergenerational learning
Authors
RABUŠICOVÁ, Milada (203 Czech Republic, belonging to the institution), Lenka KAMANOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Kateřina PEVNÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
ICOLLE - Mezinárodní konferecerence celoživotního vzdělávání, Mendelova univerzita v Brně, 15.-16. 9. 2015, Brno, 2015
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/15:00081436
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords (in Czech)
mezigenerační učení; komunita; obsah mezigeneračního učení; podmínky mezigeneračního učení
Keywords in English
intergenerational learning; community; content of intergenerational learning; conditions of intergenerational learning
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 23/3/2016 09:39, Mgr. Marie Skřivanová
V originále
Příspěvek se věnuje sociálnímu prostředí komunit, konkrétně pak mezigeneračnímu učení v komunitách. Cílem je zjistit, jaké obsahy jsou v rámci tohoto druhu učení v komunitách předávány a jaké podmínky k tomu učící a učící se mají. Příspěvek je součástí projektu Mezigenerační učení v různých sociálních prostředích a je dílčím výsledkem kvantitativní části projektu.
In English
The paper deals with the social environment of communities, specifically intergenerational learning communities. The goal is to determine what the contents are under this kind of learning in communities passed and what conditions for learning, and learning to be. The contribution is part of the project Intergenerational learning in different social environments and the partial result of the quantitative part of the project.
Links
GA13-07234S, research and development project |
|