Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1323980, author = {Oplocká, Veronika}, booktitle = {Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2015, 14.-18. 12. 2015}, keywords = {approach to teaching; self-reflection; education in sub-Saharan Africa; volunteer; volunteering}, language = {cze}, title = {Pojetí výuky učitele-dobrovolníka ve školách v subsaharské Africe}, url = {http://www.masarykovakonference.cz}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1323980 AU - Oplocká, Veronika PY - 2015 TI - Pojetí výuky učitele-dobrovolníka ve školách v subsaharské Africe KW - approach to teaching KW - self-reflection KW - education in sub-Saharan Africa KW - volunteer KW - volunteering UR - http://www.masarykovakonference.cz L2 - http://www.masarykovakonference.cz N2 - Cílem tohoto příspěvku je popsat, jak vypadá a jakým způsobem je utvářeno pojetí výuky učitele-dobrovolníka, jež se účastní vzdělávacích stáží ve školách v prostředí subsaharské Afriky a které faktory se na tomto procesu podílejí. Pojetí výuky výzkumník operacionalizuje jako: pojetí výukových cílů, pojetí učiva (obsahů), pojetí forem a metod vyučování, pojetí žáka a konečně pojetí samotného učitele. Prostřednictvím kvalitativní analýzy popisujeme, že proces konstruování pojetí výuky probíhá u učitelů-dobrovolníků v subsaharské Africe ve čtyřech fázích: negace, aglutinace, specifikace a integrace. Následně identifikujeme osobnostní a situační faktory, které se na procesu konstrukce pojetí výuky podílejí. ER -
OPLOCKÁ, Veronika. Pojetí výuky učitele-dobrovolníka ve školách v subsaharské Africe. In \textit{Mezinárodní Masarykova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky 2015, 14.-18. 12. 2015}. 2015.
|