KRČÁL, Martin. Citování a plagiátorství: mohou se stát knihovny oporou učitelů při výuce této problematiky? (Citing and plagiarism: can libraries support teachers in teaching citing?). Knihovnický zpravodaj Vysočina. Havlíčkův Brod: Krajská knihovna Vysočiny, 2015, vol. 15, No 4, p. nestránkováno, 4 pp. ISSN 1213-8231. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1324341, author = {Krčál, Martin}, article_location = {Havlíčkův Brod}, article_number = {4}, keywords = {citing; plagiarism; citing lessons; cooperation between the school and library}, language = {cze}, issn = {1213-8231}, journal = {Knihovnický zpravodaj Vysočina}, title = {Citování a plagiátorství: mohou se stát knihovny oporou učitelů při výuce této problematiky?}, url = {http://kzv.kkvysociny.cz/default.aspx?id=1843}, volume = {15}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1324341 AU - Krčál, Martin PY - 2015 TI - Citování a plagiátorství: mohou se stát knihovny oporou učitelů při výuce této problematiky? JF - Knihovnický zpravodaj Vysočina VL - 15 IS - 4 SP - nestránkováno EP - nestránkováno PB - Krajská knihovna Vysočiny SN - 12138231 KW - citing KW - plagiarism KW - citing lessons KW - cooperation between the school and library UR - http://kzv.kkvysociny.cz/default.aspx?id=1843 N2 - Anotace: Článek v první části zmiňuje důvody, proč citovat, a popisuje jednotlivé druhy plagiátorství. V závěru autor přidává zamyšlení nad možnou spoluprací škol a knihoven při výuce této problematiky a nad výhodami, které by tato spolupráce mohla přinést. ER -
KRČÁL, Martin. Citování a plagiátorství: mohou se stát knihovny oporou učitelů při výuce této problematiky? (Citing and plagiarism: can libraries support teachers in teaching citing?). \textit{Knihovnický zpravodaj Vysočina}. Havlíčkův Brod: Krajská knihovna Vysočiny, 2015, vol.~15, No~4, p.~nestránkováno, 4 pp. ISSN~1213-8231.
|