KRČÁL, Martin. Citování a plagiátorství: mohou se stát knihovny oporou učitelů při výuce této problematiky? (Citing and plagiarism: can libraries support teachers in teaching citing?). Knihovnický zpravodaj Vysočina. Havlíčkův Brod: Krajská knihovna Vysočiny, 2015, vol. 15, No 4, p. nestránkováno, 4 pp. ISSN 1213-8231.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Citování a plagiátorství: mohou se stát knihovny oporou učitelů při výuce této problematiky?
Name in Czech Citování a plagiátorství: mohou se stát knihovny oporou učitelů při výuce této problematiky?
Name (in English) Citing and plagiarism: can libraries support teachers in teaching citing?
Authors KRČÁL, Martin.
Edition Knihovnický zpravodaj Vysočina, Havlíčkův Brod, Krajská knihovna Vysočiny, 2015, 1213-8231.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study Documentation, librarianship, work with information
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) citace; plagiátorství; výuka citací; spolupráce školy a knihovny
Keywords in English citing; plagiarism; citing lessons; cooperation between the school and library
Changed by Changed by: PhDr. Martin Krčál, DiS., Ph.D., učo 51746. Changed: 26/1/2016 22:15.
Abstract
Anotace: Článek v první části zmiňuje důvody, proč citovat, a popisuje jednotlivé druhy plagiátorství. V závěru autor přidává zamyšlení nad možnou spoluprací škol a knihoven při výuce této problematiky a nad výhodami, které by tato spolupráce mohla přinést.
PrintDisplayed: 24/7/2024 00:21