TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Experiments in the Development of Gifted Students in Science. In A. Krajna, L. Ryk, K. Sujak-Lesz. Problemy dydaktyki fizyki. Wroclaw: Centrum Edukacji Nauczycielskiej Uniwersytetu Wroclawskiego. s. 129-136. Problemy dydaktyki fizyki, 3. ISBN 978-83-7977-153-0. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Experiments in the Development of Gifted Students in Science
Název česky Experimenty ve rozvoji přírodovědně nadaných žáků
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Wroclaw, Problemy dydaktyki fizyki, od s. 129-136, 8 s. Problemy dydaktyki fizyki, 3, 2015.
Nakladatel Centrum Edukacji Nauczycielskiej Uniwersytetu Wroclawskiego
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00086033
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-83-7977-153-0
Klíčová slova česky rozvoj; nadání; experimenty; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky development; giftedness; experiments; science education.
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 26. 2. 2017 18:07.
Anotace
The chapter presents research results of main roles of experiments in the support of gifted students: identification, motivation, and development of giftedness. Design-based research is the appropriate research method for this research of intrinsic motivation and the development of giftedness by a use of IBSE.
Anotace česky
Kapitola prezentuje výstupy výzkumu hlavních rolí experimentů v podpoře nadaných žáků: identifikaci, motivaci a rozvoj nadaných žáků. Konstrukční výzkum je vhodnou výzkumnou metodou pro tento výzkum vnitřní motivace a rozvoj nadání s využitím IBSE.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 05:08