k 2015

Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?

VÁLEK, Jan and Petr SLÁDEK

Basic information

Original name

Mohou být mobilní technologie prostředkem pro výuku přírodovědných předmětů současné generace žáků?

Name (in English)

Is it Possible to Use Mobile Technology as an Instrument for Teaching Science of the Current Generation of Students?

Edition

XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. Sborník příspěvků z konference 20.–21. 5. 2015. 2015

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

mobilní technologie; vzdělávání; přírodní vědy

Keywords in English

mobile technology; education; science
Změněno: 15/12/2023 18:55, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Abstract

V originále

Vzájemná interakce mobilních technologií a žáků, kteří s nimi dennodenně přichází do styku, navozuje otázku, zda není potřeba hledat pro žáky z generace Z nové výukové metody. Vzdělávání žáků by pak nemuselo nutně probíhat pouze ve škole nebo v čase vyhrazeném domácí přípravě, ale kdykoliv, kdy má žák časový prostoj, kdy na cokoliv čeká. Z výsledků orientačního výzkumného šetření nabídneme některé aplikace pro mobilní technologie, které mohou v tomto ohledu pomoci učitelům při jejich zakomponování do vyučovacího procesu v přírodních vědách. Existuje též verze na CD nosiči, ISBN 978-80-210-7954-0.

In English

Interaction of mobile technologies and pupils who work with them every day raises the question if there is a need to seek new teaching methods for pupils from generation Z. Pupils' education would not necessarily occur only at school but whenever the pupils have time. The results of the survey offer some applications for mobile technology that can help teachers in the educational process in the natural science. There is also a CD version of this book of proceedings, ISBN 978-80-210-7954-0.