ŠEĎOVÁ, Klára a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem. Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, roč. 5, č. 3, s. 75-94. ISSN 1804-526X. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem
Název anglicky Student participation in communication as a product of teacher-student interaction
Autoři ŠEĎOVÁ, Klára (203 Česká republika, domácí) a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání, Brno, Mendelova univerzita v Brně, 2015, 1804-526X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00081527
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky výuková komunikace; žákovská participace; školní úspěšnost; Pygmalion efekt
Klíčová slova anglicky classroom communication; student participation; student performance; Pygmalion effect
Štítky rivok
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 30. 3. 2016 14:06.
Anotace
Studie si klade za cíl prozkoumat, zda způsob interakce mezi učitelem a žákem ovlivňuje žákovskou participaci na výukové komunikaci.
Anotace anglicky
Goal of this study is to explore whether the way of teacher-student interaction influences student's participation in classroom communication.
Návaznosti
GA13-23578S, projekt VaVNázev: Učitel a žáci v dialogickém vyučování
Investor: Grantová agentura ČR, Učitel a žáci v dialogickém vyučování
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:37