ŠEĎOVÁ, Klára and Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem (Student participation in communication as a product of teacher-student interaction). Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, vol. 5, No 3, p. 75-94. ISSN 1804-526X. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1332794, author = {Šeďová, Klára and Šalamounová, Zuzana}, article_location = {Brno}, article_number = {3}, keywords = {classroom communication; student participation; student performance; Pygmalion effect}, language = {cze}, issn = {1804-526X}, journal = {Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání}, title = {Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem}, url = {http://lifelonglearning.mendelu.cz/25889-archiv-cisel}, volume = {5}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1332794 AU - Šeďová, Klára - Šalamounová, Zuzana PY - 2015 TI - Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem JF - Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání VL - 5 IS - 3 SP - 75-94 EP - 75-94 PB - Mendelova univerzita v Brně SN - 1804526X KW - classroom communication KW - student participation KW - student performance KW - Pygmalion effect UR - http://lifelonglearning.mendelu.cz/25889-archiv-cisel N2 - Studie si klade za cíl prozkoumat, zda způsob interakce mezi učitelem a žákem ovlivňuje žákovskou participaci na výukové komunikaci. ER -
ŠEĎOVÁ, Klára and Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Žákovská participace na komunikaci jako produkt interakcí mezi učitelem a žákem (Student participation in communication as a product of teacher-student interaction). \textit{Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání}. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, vol.~5, No~3, p.~75-94. ISSN~1804-526X.
|