KAŇOVSKÁ, Lucie a Eva TOMÁŠKOVÁ. Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination by Manufacturers. In Procedia - Social and Behavioral Sciences. Nizozemí: Elsevier, 2015. s. 677-682. ISSN 1877-0428.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Trends in Customer Services and Interfunctional Coordination by Manufacturers
Autoři KAŇOVSKÁ, Lucie (203 Česká republika) a Eva TOMÁŠKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Nizozemí, Procedia - Social and Behavioral Sciences, od s. 677-682, 6 s. 2015.
Nakladatel Elsevier
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14220/15:00086291
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISSN 1877-0428
Klíčová slova anglicky Customer services; Interfunctional coordination (IFC); Market orientation; Manufacturers of electrical equipment; Manufactures of electronic component; Czech Republic.
Štítky rivok
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 11. 3. 2016 10:08.
Anotace
The purpose of the paper is to describe the most important trends by manufacturers producing electric equipment and electronic components in the Czech Republic. We focus on customer services and interfunctional coordination (IFC), part of market orientation. We prepared questionnaire in the form of the Likert scale. Sixty companies participated in our research. The crucial trends in customer services are: (1) New products are developed, tested and improved according to customer needs; (2) Respondents clearly understand strategic importance and benefits of providing customer services; (3) Provided products are both delivered in time and in very good technical conditions according to customer orders; (4) Respondents enable repeated using products by help of after-sale service, renovation or refurbishing items for their customers. The crucial trends in IFC are: some companies have gaps in (1) information coordination; (2) gaining and analysing information about external environment; (3) and attitude of their workers towards a company.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf   Verze souboru Georgala, P. 11. 3. 2016

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/1332814/Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf
Adresa ze světa
https://is.muni.cz/publication/1332814/Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf
Adresa do Správce
https://is.muni.cz/auth/publication/1332814/Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf?info
Ze světa do Správce
https://is.muni.cz/publication/1332814/Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf?info
Vloženo
Pá 11. 3. 2016 10:08, Mgr. Petra Georgala

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba Mgr. Petra Georgala, učo 32967
Atributy
 

Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/1332814/Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf
Adresa ze světa
http://is.muni.cz/publication/1332814/Kanovska_Tomaskova_clanek.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
207,7 KB
Hash md5
8587e1444ec78a6e5613bd992828fb92
Vloženo
Pá 11. 3. 2016 10:08

Kanovska_Tomaskova_clanek.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/1332814/Kanovska_Tomaskova_clanek.txt
Adresa ze světa
http://is.muni.cz/publication/1332814/Kanovska_Tomaskova_clanek.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
22,6 KB
Hash md5
83f6afe2e0953bd75ae49c1b922dfb63
Vloženo
Pá 11. 3. 2016 10:11
Vytisknout
Nahlásit neoprávněně vložený soubor Zobrazeno: 10. 12. 2022 04:21