KUNC, Josef, Zdeněk DVOŘÁK and Petr ŠAŠINKA. Nákupní centra v urbánním prostředí České republiky a Slovenska: jak daleko je k nasycení trhu? In Maloobchod a nákupné správanie spotrebitel'ov. 2015.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Nákupní centra v urbánním prostředí České republiky a Slovenska: jak daleko je k nasycení trhu?
Name in Czech Nákupní centra v urbánním prostředí České republiky a Slovenska: jak daleko je k nasycení trhu?
Authors KUNC, Josef, Zdeněk DVOŘÁK and Petr ŠAŠINKA.
Edition Maloobchod a nákupné správanie spotrebitel'ov, 2015.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech) maloobchod; nákupní centra; trh
Keywords in English retail, city centres, market
Tags International impact
Changed by Changed by: Ing. Zdeněk Dvořák, učo 370676. Changed: 2/2/2016 16:03.
Links
MUNI/A/1197/2014, interní kód MUName: Hodnocení účelnosti rozvojových projektů - praktická aplikace a konceptualizace dosažených výseldků
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 15/10/2024 15:00