Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1334069, author = {Šuranský, Pavel}, booktitle = {Doktorandská konference "Hudební preference mládeže jako problém současné hudební výchovy"}, keywords = {music education; teacher; sociology; cognitive-social learning; aesthetic feeling}, language = {cze}, title = {Hudební preference mládeže a pedagogická interakce učitele}, year = {2015} }
TY - CONF ID - 1334069 AU - Šuranský, Pavel PY - 2015 TI - Hudební preference mládeže a pedagogická interakce učitele KW - music education KW - teacher KW - sociology KW - cognitive-social learning KW - aesthetic feeling N2 - Hudební preference mládeže se zpravidla utváří v rámci určitých skupin, pro které jsou charakteristické znaky, kterými se liší od skupin ostatních. Za hlavní faktory socializace bývá považována rodina a škola. V rámci školní docházky je důležité kognitivně sociální učení. Jedním z jeho složek je observační učení, kdy je chování jedince ovlivňováno pozorováním určitého modelu, tedy učitele. Ideální učitel umí žáky motivovat a tím výrazně ovlivnit jejich školní úspěšnost i sebedůvěru také v jiných oblastech jejich osobního života. U žáků dokáže vzbudit zájem o hudbu i o probíranou látku, přiblížit jim cíle výuky a vyjasnit plán postupu. Pro názornost a zkvalitnění výuky dovede používat moderní audiotechniku a hudební softwary. Hudební preference mládeže se zpravidla utváří v rámci určitých skupin, pro které jsou charakteristické znaky, kterými se liší od skupin ostatních. Za hlavní faktory socializace bývá považována rodina a škola. V rámci školní docházky je důležité kognitivně sociální učení. Jedním z jeho složek je observační učení, kdy je chování jedince ovlivňováno pozorováním určitého modelu, tedy učitele. Ideální učitel umí žáky motivovat a tím výrazně ovlivnit jejich školní úspěšnost i sebedůvěru také v jiných oblastech jejich osobního života. U žáků dokáže vzbudit zájem o hudbu i o probíranou látku, přiblížit jim cíle výuky a vyjasnit plán postupu. Pro názornost a zkvalitnění výuky dovede používat moderní audiotechniku a hudební softwary. ER -
ŠURANSKÝ, Pavel. Hudební preference mládeže a pedagogická interakce učitele (Music Preferences of the Youth in the Czech Republic and Pedagogic Interaction of the Teacher). In \textit{Doktorandská konference ''Hudební preference mládeže jako problém současné hudební výchovy''}. 2015.
|