MARTINKOVÁ, Nela. Elections without words. Balkanistic Forum. Neuveden, č. 2, s. 328-334. ISSN 1310-3970. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Elections without words
Autoři MARTINKOVÁ, Nela (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Balkanistic Forum, 2015, 1310-3970.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/15:00086456
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky election campaign; billboard; Bulgaria; language
Štítky RIV - zkontrolováno, rivok
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 10. 3. 2016 17:39.
Anotace
During the election campaigns politicians apply a lot of different language strategies used in political marketing. One of the types of election propaganda – billboards – enables them to express political opinion and aim mostly without words. My effort is to show how Bulgarian politicians used these methods during the election campaign in 2013, compare them with Czech billboards from 2013 and decode their meaning.
Návaznosti
MUNI/A/0790/2013, interní kód MUNázev: Současné trendy ve výzkumu slovanských literatur, jazyků a kultur (Akronym: SLAV2014)
Investor: Masarykova univerzita, Současné trendy ve výzkumu slovanských literatur, jazyků a kultur, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 22:17