Detailed Information on Publication Record
2014
ICT ve školách - realita, výhledy, doporučení
ZOUNEK, JiříBasic information
Original name
ICT ve školách - realita, výhledy, doporučení
Name (in English)
ICT in schools - a reality, outlooks, recommendations
Authors
Edition
Řízení školy: Speciál pro střední školy, Praha, Wolters Kluwer ČR a.s. 2014, 1214-8679
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords (in Czech)
výzkum; ICT; školy; učitelé; žáci; srovnání
Keywords in English
research; ICT; schools; teachers; pupils; comparison
Změněno: 9/2/2016 08:47, doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
V originále
Zavádí-li se určitá inovace do vzdělávání, tak ji zdaleka nestačí připravit a realizovat, ale je nutné rovněž vyhodnotit její úspěšnost. Na základě takové evaluace je pak možné uvažovat o dalším postupu. Zavádění informačních a komunikačních (digitálních) technologií do škol představuje bezesporu jednu z významných inovací vzdělávání. V České republice se bohužel systematické evaluaci či výzkumu v oblasti využívání ICT nevěnuje příliš pozornosti, a to již od samotného počátku masivního nástupu ICT do škol. Přesto existují zdarma dostupné zdroje informací, které nastavují pomyslné zrcadlo aktivitám (nejenom) škol v oblasti využívání ICT. Příkladem může být mezinárodní výzkum Benchmarking Access, Use and Attitudes to Technology in Europe’s Schools, s jehož vybranými výsledky seznamuje tento článek.
In English
Th article is focused on research called Benchmarking Access, Use and Attitudes to Technology in Europe’s Schools (2013) and its results in Czech Republic.
Links
GA406/01/1078, research and development project |
|