ZOUNEK, Jiří. ICT ve školách - realita, výhledy, doporučení (ICT in schools - a reality, outlooks, recommendations). Řízení školy: Speciál pro střední školy. Praha: Wolters Kluwer ČR a.s., 2014, roč.11, No 1, p. 23-26, 3 pp. ISSN 1214-8679. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1334773, author = {Zounek, Jiří}, article_location = {Praha}, article_number = {1}, keywords = {research; ICT; schools; teachers; pupils; comparison}, language = {cze}, issn = {1214-8679}, journal = {Řízení školy: Speciál pro střední školy}, title = {ICT ve školách - realita, výhledy, doporučení}, volume = {roč.11}, year = {2014} }
TY - JOUR ID - 1334773 AU - Zounek, Jiří PY - 2014 TI - ICT ve školách - realita, výhledy, doporučení JF - Řízení školy: Speciál pro střední školy VL - roč.11 IS - 1 SP - 23-26 EP - 23-26 PB - Wolters Kluwer ČR a.s. SN - 12148679 KW - research KW - ICT KW - schools KW - teachers KW - pupils KW - comparison N2 - Zavádí-li se určitá inovace do vzdělávání, tak ji zdaleka nestačí připravit a realizovat, ale je nutné rovněž vyhodnotit její úspěšnost. Na základě takové evaluace je pak možné uvažovat o dalším postupu. Zavádění informačních a komunikačních (digitálních) technologií do škol představuje bezesporu jednu z významných inovací vzdělávání. V České republice se bohužel systematické evaluaci či výzkumu v oblasti využívání ICT nevěnuje příliš pozornosti, a to již od samotného počátku masivního nástupu ICT do škol. Přesto existují zdarma dostupné zdroje informací, které nastavují pomyslné zrcadlo aktivitám (nejenom) škol v oblasti využívání ICT. Příkladem může být mezinárodní výzkum Benchmarking Access, Use and Attitudes to Technology in Europe’s Schools, s jehož vybranými výsledky seznamuje tento článek. ER -
ZOUNEK, Jiří. ICT ve školách - realita, výhledy, doporučení (ICT in schools - a reality, outlooks, recommendations). \textit{Řízení školy: Speciál pro střední školy}. Praha: Wolters Kluwer ČR a.s., 2014, roč.11, No~1, p.~23-26, 3 pp. ISSN~1214-8679.
|