FRÝZOVÁ, Iva. Ne slyšet, ale vidět. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Ne slyšet, ale vidět |
Název anglicky | Not hear,but see |
Autoři | FRÝZOVÁ, Iva. |
Vydání | 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | muzejní pedagogika, pozorování |
Klíčová slova anglicky | museum education, observation |
Změnil | Změnila: Mgr. Iva Frýzová, učo 12077. Změněno: 8. 3. 2016 09:57. |
Anotace |
---|
Účastníci workshopu (muzejní pedagogové) se seznámili se zásadami výuky založené na neurovědním přístupu edukace, tedy přístupu vycházejícím z přirozených principů učení a podporující zví(ě)davost návštěvníků. Lektorka se zaměřila na didaktickou metodu POZOROVÁNÍ jako jednu z metod, která přenáší aktivitu na návštěvníka. To vše nejen teoreticky, ale také prakticky v prostorách MZM v Brně, v expozici Fauna Moravy. |
Anotace anglicky |
---|
Workshop participants (museum educators) are familiar with the principles of teaching based on neuroscientific approach of education, an approach based on the natural principles of learning and support the curiosity of visitors. Lecturer focused on teaching methods of observation as a method, which activates the visitor. All this not only theoretically, but also practically in the premises of the Moravian Museum in Brno, Moravia Fauna exposure. |
VytisknoutZobrazeno: 31. 8. 2024 23:58