EN

Post-televizní publika? Stahování a konvergentní vztah k populárním obsahům

MACEK, Jakub. Post-televizní publika? Stahování a konvergentní vztah k populárním obsahům. In New Media Inspiration 2016. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Post-televizní publika? Stahování a konvergentní vztah k populárním obsahům
Autoři MACEK, Jakub.
Vydání New Media Inspiration 2016, 2016.
Další údaje
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Prezentace - Researchgate
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jakub Macek, Ph.D., učo 14931. Změněno: 14. 2. 2016 18:28.
Anotace
Jakým způsobem se po nástupu nových médií změnil vztah českých mediálních publik k televizi? Nikoli málo – a to přesto, že televizní i nadále zůstává hlavním zdrojem nejen zpravodajství, ale i filmů a televizních seriálů. Klíčovou změnou, která charakterizuje především praxe mladších diváků, je příklon ke konvergentní recepci reprezentované v Česku především konzumací obsahů stahovaných z neautorizovaných zdrojů. Jak vlastně tyto praxe vypadají? Co k nim členy mediálních publik vede? A jak jsou tyto praxe v české populaci rozšířené?
Návaznosti
GP13-15684P, projekt VaVNázev: Nová a stará média v každodenním životě: mediální publika v čase proměny mediálních praxí
Investor: Grantová agentura ČR, Postdoktorské projekty
VytisknoutZobrazeno: 22. 1. 2019 16:31

Další aplikace