Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce - ...
JAHODOVÁ, Pavla. Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce - první výsledky předvýzkumu. In Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům. 2015. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce - první výsledky předvýzkumu |
Název česky | Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce - první výsledky předvýzkumu |
Název anglicky | Developing Intercultural Communicative Competence through Teaching and Learning Writing in ELT – the First Pre-research Outcomes |
Autoři | JAHODOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí). |
Vydání | Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům, 2015. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Prezentace na konferencích |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/15:00086602 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | interkulturní komunikační kompetence; výuka psaní; anglický jazyk; metodologie; předvýzkum |
Klíčová slova anglicky | intercultural communicative competence; teaching and learning writing; English; methodology; pre-research |
Změnil | Změnila: Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D., učo 425018. Změněno: 2. 4. 2016 17:29. |
Anotace |
---|
Poster představuje metodologii připravovaného výzkumu, jenž zkoumá rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy. Jsou zde popsána teoretická východiska a cíle připravovaného akčního výzkumu, výzkumné otázky, nástroje sběru a analýzy dat. Zvláštní pozornost je pak věnována výsledkům předvýzkumu. |
Anotace anglicky |
---|
The poster introduces methodology of upcoming research, which examines developing intercultural communicative competence through teaching and learning writing in ELT in the ninth grade of elementary school. The theoretical basis and aims of the upcoming action research, research questions, data-collecting tools and data-analysing tools are described here. Special attention is consequently paid to pre-research outcomes. |
Návaznosti | |
---|---|
MUNI/A/1137/2014, interní kód MU | Název: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV (Akronym: AKTEV IV) |
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty |
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2024 12:41