JAHODOVÁ, Pavla. Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce - první výsledky předvýzkumu. In Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce - první výsledky předvýzkumu
Název česky Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce - první výsledky předvýzkumu
Název anglicky Developing Intercultural Communicative Competence through Teaching and Learning Writing in ELT – the First Pre-research Outcomes
Autoři JAHODOVÁ, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům, 2015.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/15:00086602
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky interkulturní komunikační kompetence; výuka psaní; anglický jazyk; metodologie; předvýzkum
Klíčová slova anglicky intercultural communicative competence; teaching and learning writing; English; methodology; pre-research
Změnil Změnila: Mgr. Pavla Jahodová, Ph.D., učo 425018. Změněno: 2. 4. 2016 17:29.
Anotace
Poster představuje metodologii připravovaného výzkumu, jenž zkoumá rozvíjení interkulturní komunikační kompetence prostřednictvím výuky psaní v anglickém jazyce v devátém ročníku základní školy. Jsou zde popsána teoretická východiska a cíle připravovaného akčního výzkumu, výzkumné otázky, nástroje sběru a analýzy dat. Zvláštní pozornost je pak věnována výsledkům předvýzkumu.
Anotace anglicky
The poster introduces methodology of upcoming research, which examines developing intercultural communicative competence through teaching and learning writing in ELT in the ninth grade of elementary school. The theoretical basis and aims of the upcoming action research, research questions, data-collecting tools and data-analysing tools are described here. Special attention is consequently paid to pre-research outcomes.
Návaznosti
MUNI/A/1137/2014, interní kód MUNázev: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV (Akronym: AKTEV IV)
Investor: Masarykova univerzita, Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 28. 9. 2024 12:41