Dramatická a multikulturní výchova jako součást vzdělávání pedagogů; aplikace do praxe
Name in Czech
Dramatická a multikulturní výchova jako součást vzdělávání pedagogů; aplikace do praxe
Name (in English)
Drama and Multicultural Education as Part of Teacher Training: Practical Application
Authors
GULOVÁ, Lenka (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Lenka REMSOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Markéta SEDLÁKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Veronika NÝDRLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Odborný workshop byl realizovaný ve vzdělávacím institutu ve Lvově pro tým pedagogických pracovníků. Jedná se o celodenní intenzivní workshop skládající se ze tří bloků zahrnujících teoretický vzhled do oblasti dramatické a multikulturní výchovy, aplikace teoretických poznatků do praxe a možnosti propojení výzkumu a praxe. Část workshopu nabízí praktické aplikace a cvičení v rámci metod dramatické výchovy. Součástí je rozbor aktuálních témat multikulturní výchovy vycházejících z aktuální společenské situace. Jedná se zejména o témata spojená s inkluzí, diverzitou, aktivizací sociálně znevýhodněných skupin a další.
In Czech
Odborný workshop byl realizovaný ve vzdělávacím institutu ve Lvově pro tým pedagogických pracovníků. Jedná se o celodenní intenzivní workshop skládající se ze tří bloků zahrnujících teoretický vzhled do oblasti dramatické a multikulturní výchovy, aplikace teoretických poznatků do praxe a možnosti propojení výzkumu a praxe. Část workshopu nabízí praktické aplikace a cvičení v rámci metod dramatické výchovy. Součástí je rozbor aktuálních témat multikulturní výchovy vycházejících z aktuální společenské situace. Jedná se zejména o témata spojená s inkluzí, diverzitou, aktivizací sociálně znevýhodněných skupin a další.
In English
The workshop took place in an education institute in Lviv and was organised for a team of educators. It was a whole-week intensive workshop consisting of three sessions involving theoretical insight into drama and multicultural education, application of theory in practice and the possibility of linking research with practice. The workshop also offered practical application and exercise in the form of drama education methods. Another part was an analysis of current topics of multicultural education based in current social situation. Those were mainly topics connected with inclusion, diversity, activation of socially disadvantaged groups and others.
Links
MUNI/A/1312/2014, interní kód MU
Name: Koncept výzkumu aktivit a jevů v současném světě v kontextu sociální pedagogiky (Acronym: KoVySocped)