Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V. Sborník abstraktů příspěvků z konference. Novotná, JIřina (ed.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 28 s. ISBN 978-80-210-8038-6. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V. Sborník abstraktů příspěvků z konference
Autoři
Novotná, JIřina (ed.).
Vydání 1. vyd. Brno, 28 s. 2015.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
ISBN 978-80-210-8038-6
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:35.
Anotace
Konference „Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů V“ je výstupem z projektu CYKO. Projekt CYKO je uskutečňován na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, jeho řešitelem je doc. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., vedoucí Institutu výzkumu školního vzdělávání. V současné době, charakterizované nezájmem mladé generace o matematiku a přírodovědné předměty, hraje velkou roli motivace ke studiu těchto předmětů. Příspěvky s matematickou tematikou jsou věnovány perspektivním metodám ve výuce algebry, geometrie a informatiky. Přírodovědně zaměřené příspěvky se zabývají zajímavými přírodními jevy a otázkami didaktickými s důrazem na využití informačních technologií ve výuce. Autoři sborníku doufají, že jejich publikace poslouží jako inspirace pro práci učitelů na všech typech škol a pomůže zvýšit zájem mladé generace o matematiku a přírodní vědy.
Anotace anglicky
The Conference „Modern Trends in Education of Mathematics and Science V“ is an output of the CYKO project. This project is realised at the Faculty of Education Masaryk University, supervised by doc. PhDr. Tomáš Janík, PhD, head of the Institute of School Education. In present times, characterised by lack of interest of young generation in mathematics, physics and chemistry, plays leading role motivation. The question of motivation in mathematics and science is solved in present proceedings. Mathematically oriented works deal with perspective educational methods in algebra, geometry and informatics. Sciences, focused work dealing with interesting natural phenomena and issues didactic (teaching of practical lessons and supplements of textbooks) didactic issues with an emphasis on the use of information technology in education. The authors of proceedings hope that their works will be inspiration for teachers at basic schools in their difficult work.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:53