Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1337226, author = {Šindelková, Monika and Málková, Alžběta and Plucková, Irena}, address = {Brno}, booktitle = {Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV}, edition = {první}, editor = {Jiřina Novotná}, keywords = {Gifted students; Talent; Attitude of teacher; Skill; Knowledge; IQ; Scale tests}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8146-8}, pages = {117-125}, publisher = {Masarykova Univerzita}, title = {Postoje studentů učitelství přírodovědných předmětů k nadaným žákům}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1337226 AU - Šindelková, Monika - Málková, Alžběta - Plucková, Irena PY - 2015 TI - Postoje studentů učitelství přírodovědných předmětů k nadaným žákům PB - Masarykova Univerzita CY - Brno SN - 9788021081468 KW - Gifted students KW - Talent KW - Attitude of teacher KW - Skill KW - Knowledge KW - IQ KW - Scale tests N2 - Vyučovací proces je soubor nepřeberného množství činností a metod, které by měly vést k jednomu určitému cíli a to kvalitnímu vzdělání každého vzdělávaného jedince. V dnešní době mnoho autorů vynáší do popředí pojem nadaný či talentovaný žák. Všichni tito autoři upozorňují na nedostatky a polopravdy, které ovlivňují přístup jednotlivých pedagogů a pedagogických pracovníků k nadaným žákům. V české legislativě je proces vzdělávání nadaného žáka sice formulován. Nalezneme mnoho pedagogů, kteří se během jejich několikaleté praxe vůbec s danou formulací nesetkali a tedy v konečném důsledku s nadanými žáky vůbec během vyučování ,,nepočítali“. Toto zjištění nás vedlo k realizaci výzkumného šetření založeného na škálovém dotazníkovém šetření vytvořeném a předloženém studentům prvního a druhého ročníku navazujícího magisterského studia učitelství odborných přírodovědných předmětů pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Cílem výzkumného šetření bylo zmapovat postoje budoucích učitelů přírodovědných předmětů k nadaným žákům. ER -
ŠINDELKOVÁ, Monika, Alžběta MÁLKOVÁ and Irena PLUCKOVÁ. Postoje studentů učitelství přírodovědných předmětů k nadaným žákům (The Attitudes of Science Students on the Gifted Students). In Jiřina Novotná. \textit{Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV}. první. Brno: Masarykova Univerzita, 2015, p.~117-125. ISBN~978-80-210-8146-8.
|