FIALOVÁ, Ilona. Analýza inkluzivních přístupů pedagogů k edukaci žáků s tělesným postižením na základních školách. In Zámečníková, D., Vítková, M. et al. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1, vydání. Brno: Masarykova univerzita. s. 219-230. ISBN 978-80-210-8098-0. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza inkluzivních přístupů pedagogů k edukaci žáků s tělesným postižením na základních školách
Název anglicky Analysis of Inclusive Approaches of Teachers to Education of Pupils with Physical Disability at Primary Schools
Autoři FIALOVÁ, Ilona.
Vydání 1, vydání. Brno, Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. od s. 219-230, 12 s. 2015.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-8098-0
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D., učo 1640. Změněno: 25. 2. 2016 11:51.
Anotace
Kapitola prezentuje výzkumný projekt, který byl zaměřen na analýzu inkluzivních přístupů pedagogů k edukaci žáků s tělesným postižením na základních školách. Zásadním cílem výzkumného šetření bylo zjistit, zda jsou v současné době žákům s tělesným postižením poskytována podpůrná opatření, jakého charakteru a v jakém rozsahu. V textu jsou také uvedeny vybrané výsledky šetření a vyhodnoceny stanovené hypotézy.
Návaznosti
MUNI/A/1169/2014, interní kód MUNázev: Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Investor: Masarykova univerzita, Současné trendy v pojetí a realizaci inkluzivního vzdělávání v ČR a na PdF MU se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 06:43