Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1337343, author = {Nováková, Eva}, booktitle = {Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV}, editor = {Jiřina Novotná}, keywords = {Learning task; Regulatory parameter of learning tasks; cognitive complexity of learning tasks; primary school pupil; gifted pupils in Mathematics.}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, isbn = {978-80-210-8146-8}, pages = {61-65}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Učební úlohy s různou obtížností jako nástroj řízení učební činnosti žáků a jejich řešení žáky primární školy}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1337343 AU - Nováková, Eva PY - 2015 TI - Učební úlohy s různou obtížností jako nástroj řízení učební činnosti žáků a jejich řešení žáky primární školy PB - Masarykova univerzita SN - 9788021081468 KW - Learning task KW - Regulatory parameter of learning tasks KW - cognitive complexity of learning tasks KW - primary school pupil KW - gifted pupils in Mathematics. N2 - Příspěvek reflektuje současnou vzdělávací praxi na školách běžného typu, kde se ve třídách setkávají žáci s různými vzdělávacími potřebami a odlišnou úrovní matematických schopností. Uvádíme námět matematických učebních úloh, v nichž výchozí, minimální či optimální úroveň obtížnosti zaměřená na „průměrného“ žáka je východiskem pro úlohu vyšší kognitivní náročnosti určenou pro žáka s nadáním pro matematiku a související ukázky žákovských řešení. ER -
NOVÁKOVÁ, Eva. Učební úlohy s různou obtížností jako nástroj řízení učební činnosti žáků a jejich řešení žáky primární školy (Learning tasks of varying difficulty as a tool of management of learning activities and their solution of primary school pupils). In Jiřina Novotná. \textit{Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách IV}. Masarykova univerzita, 2015, p.~61-65. ISBN~978-80-210-8146-8.
|