k 2015

Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.

KATRŇÁKOVÁ, Hana

Basic information

Original name

Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.

Name in Czech

Dosažení správné rovnováhy u studenty řízených videokonferencí.

Name (in English)

Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.

Edition

2015

Other information

Type of outcome

Prezentace na konferencích

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Keywords (in Czech)

videokonference řízené studenty rovnováha

Keywords in English

videoconferencing students´ balance self driven
Změněno: 28/2/2016 22:26, PhDr. Hana Kallus, M.A., Ph.D.

Abstract

V originále

Reaching the right balance in students´ self-driven videoconferences. The presentation deals with incorporation of soft skills into legal English courses, reaching the right balance between the given syllabus and acquiring further skills. The presentation also describes the way of communication between students in a virtual classroom, its advantages and problems.

In Czech

Dosahování správné rovnováhy ve studenty řízených videokonferencích. Příspěvek se zabývá začleněním soft skills do výuky právnické angličtiny, rovnováhou mezi stanovenými sylaby a osvojování si dalších dovedností. Prezentace zmiňuje také způsob komunikace ve virtuální třídě, výhody a nástrahy.