Detailed Information on Publication Record
2015
Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.
KATRŇÁKOVÁ, HanaBasic information
Original name
Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.
Name in Czech
Dosažení správné rovnováhy u studenty řízených videokonferencí.
Name (in English)
Reaching the right balance in students´ driven videoconferences.
Authors
Edition
2015
Other information
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Keywords (in Czech)
videokonference řízené studenty rovnováha
Keywords in English
videoconferencing students´ balance self driven
Změněno: 28/2/2016 22:26, PhDr. Hana Kallus, M.A., Ph.D.
V originále
Reaching the right balance in students´ self-driven videoconferences. The presentation deals with incorporation of soft skills into legal English courses, reaching the right balance between the given syllabus and acquiring further skills. The presentation also describes the way of communication between students in a virtual classroom, its advantages and problems.
In Czech
Dosahování správné rovnováhy ve studenty řízených videokonferencích. Příspěvek se zabývá začleněním soft skills do výuky právnické angličtiny, rovnováhou mezi stanovenými sylaby a osvojování si dalších dovedností. Prezentace zmiňuje také způsob komunikace ve virtuální třídě, výhody a nástrahy.
In English
Reaching the right balance in students´ self-driven videoconferences. The presentation deals with incorporation of soft skills into legal English courses, reaching the right balance between the given syllabus and acquiring further skills. The presentation also describes the way of communication between students in a virtual classroom, its advantages and problems. výhody a nástrahy.