HORKÁ, Hana and Veronika RODOVÁ. Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech. (The new Culture of Teaching and Learning at Primary School in Examples). Online. In Porubský, Š., Lynch, Z. (eds.). Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy. 1st ed. Banská Bystrica: Banská Bystrica: PF UMB, 2015, p. 22-40. ISBN 978-80-557-1024-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1338128, author = {Horká, Hana and Rodová, Veronika}, address = {Banská Bystrica}, booktitle = {Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy}, edition = {1.}, editor = {Porubský, Š., Lynch, Z. (eds.)}, keywords = {New (productive) culture of teaching and learning; didactic constructivism; still pictures; hermeneutical analysis; discursive interpretation}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Banská Bystrica}, isbn = {978-80-557-1024-2}, pages = {22-40}, publisher = {Banská Bystrica: PF UMB}, title = {Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech.}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1338128 AU - Horká, Hana - Rodová, Veronika PY - 2015 TI - Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech. PB - Banská Bystrica: PF UMB CY - Banská Bystrica SN - 9788055710242 KW - New (productive) culture of teaching and learning KW - didactic constructivism KW - still pictures KW - hermeneutical analysis KW - discursive interpretation N2 - Příspěvek prezentuje výsledky kvalitativní analýzy autorského výukového programu, který naplňuje požadavky nové (produktivní) kultury vyučování a učení. Analýza konstruktivisticky pojatých úloh v podobě obrazového textu byla provedena metodami hermeneutické analýzy a diskurzivní interpretace. ER -
HORKÁ, Hana and Veronika RODOVÁ. Nová kultura vyučování a učení v primární škole na příkladech. (The new Culture of Teaching and Learning at Primary School in Examples). Online. In Porubský, Š., Lynch, Z. (eds.). \textit{Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy}. 1st ed. Banská Bystrica: Banská Bystrica: PF UMB, 2015, p.~22-40. ISBN~978-80-557-1024-2.
|