BARTOŇOVÁ, Miroslava. Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities. In Johan Pehofer. Ph Publico. 1.vyd. Eisenstat: Pedagogische Hochschule Burgenland, 2015, p. 7-15. ISBN 978-3-85253-524-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Cognitive strategies and the choice of learning styles in students with learning disabilities
Name in Czech Kognitivní strategie a výběr stylů učení u studentů s specifickými poruchami učení
Authors BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1.vyd. Eisenstat, Ph Publico, p. 7-15, 9 pp. 2015.
Publisher Pedagogische Hochschule Burgenland
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Austria
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/15:00086933
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-3-85253-524-1
Keywords (in Czech) specifické poruchy učení adolescent
Keywords in English specific learning disabilities adolescent
Tags Reviewed
Changed by Changed by: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Changed: 9/3/2016 14:11.
Abstract
The article describes research in specific learning disabilities. Informant research were secondary school pupils. Determine their preferences in learning styles due to management education.
Abstract (in Czech)
Stať popisuje výzkum v oblasti specifických poruch učeny. Informanty výzkumu byly žáci středních škol. Zjišťuje jejich preference v oblasti stylů učení vzhledem k zvládání edukace.
Links
CZ.1.07/2.2.00/15.0201, interní kód MUName: Vzdělávání budoucích středoškolských učitelů přírodních věd a informatiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, 2.2 Higher education
PrintDisplayed: 19/5/2024 21:24