Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1338636, author = {Petrů, Michaela and Cídlová, Hana}, address = {Praha}, booktitle = {11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků.}, edition = {první}, editor = {Šulcová Renata, Matúš Ivan (eds.)}, keywords = {Chemistry; teaching; interdisciplinarity; motivation; questionnaire; test.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-87343-59-3}, pages = {99-104}, publisher = {Nakladatelství P3K s.r.o.}, title = {Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii}, url = {https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1338636 AU - Petrů, Michaela - Cídlová, Hana PY - 2016 TI - Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii PB - Nakladatelství P3K s.r.o. CY - Praha SN - 9788087343593 KW - Chemistry KW - teaching KW - interdisciplinarity KW - motivation KW - questionnaire KW - test. UR - https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf L2 - https://www.natur.cuni.cz/chemie/educhem/aktuality/11-mezinarodni-seminar-studentu-doktorskeho-studia-oboru-didaktika-chemie.pdf N2 - Výzkumy prokázaly, že po chemických experimentech je nejpožadovanější činností žáků při hodinách chemie hraní chemicky zaměřených her, luštění chemických křížovek, kvízů apod. Použití tohoto prostředku ve výuce je ve srovnání s chemickými experimenty bezpečné a dostupné, jeho cílenému využití je v odborné literatuře věnována poměrně velká pozornost. Předkládáme některé zkušenosti s využitím databáze dvouoborových interdisciplinárních úloh určených pro výuku chemie (výsledky dvouletého výzkumu mezi cca 900 žáky 8. a 9. tříd základních škol). ER -
PETRŮ, Michaela a Hana CÍDLOVÁ. Vliv využití kvízů, rébusů, hádanek apod. na výsledky výchovně-vzdělávacího procesu v chemii. Online. In Šulcová Renata, Matúš Ivan (eds.). \textit{11. Mezinárodní seminář studentů doktorského studia oboru Didaktika chemie. Sborník příspěvků.}. první. Praha: Nakladatelství P3K s.r.o., 2016. s.~99-104. ISBN~978-80-87343-59-3. [citováno 2024-04-23]
|