PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy (Attitudes of primary school teachers on the issue of eating disorders). In ŘEHULKA, E., SLANÁ REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. 1st ed. Brno: MU, 2015, p. 376-382. ISBN 978-80-210-8139-0. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1338769, author = {Procházková, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015}, edition = {1.}, editor = {ŘEHULKA, E., SLANÁ REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.)}, keywords = {Attitude; semantic differential; interview; health education; teacher;}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8139-0}, pages = {376-382}, publisher = {MU}, title = {Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy}, year = {2015} }
TY - JOUR ID - 1338769 AU - Procházková, Lenka PY - 2015 TI - Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy PB - MU CY - Brno SN - 9788021081390 KW - Attitude KW - semantic differential KW - interview KW - health education KW - teacher; N2 - Příspěvek „Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy“ je zaměřen na výzkum postojů učitelů vyučujících na 2. stupni základních škol předmět Výchova ke zdraví či ekvivalent tohoto předmětu. Cílem výzkumného šetření, bylo zjistit rozdíl v postojích z hlediska aprobace učitele, pohlaví, věku a délky pedagogické praxe k různým aspektům poruch příjmu potravy. Jako výzkumný nástroj byl použit sémantický diferenciál. Doplňující výzkumnou metodu jsme zvolili polostrukturované interview. ER -
PROCHÁZKOVÁ, Lenka. Postoje učitelů základních škol k problematice poruch příjmu potravy (Attitudes of primary school teachers on the issue of eating disorders). In ŘEHULKA, E., SLANÁ REISSMANNOVÁ, J., GAJZLEROVÁ, L. (eds.). \textit{ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015}. 1st ed. Brno: MU, 2015, p.~376-382. ISBN~978-80-210-8139-0.
|