Informační systém MU
SEDLÁČKOVÁ, Kateřina, Alena HRADILOVÁ a Libor ŠTĚPÁNEK. CASALC Review, č. 1, roč. 2015/2016. Brno: Česká a slovenská asosiace učitelů jazykových center na VŠ. 233 s. ISSN 1804-9435. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název CASALC Review, č. 1, roč. 2015/2016
Název česky CASALC Review, č. 1, roč. 2015/2016
Autoři SEDLÁČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí), Alena HRADILOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Libor ŠTĚPÁNEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Brno, 233 s. 2015.
Nakladatel Česká a slovenská asosiace učitelů jazykových center na VŠ
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14640/15:00086956
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
ISSN 1804-9435
Klíčová slova česky univerzitní jazyková centra; odborný a akademický cizí jazyk; soft skills; videokonferenční výuka;testování
Klíčová slova anglicky Language Centres in Higher Education; LSP; soft skills; videoconference teaching;testing
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2016 15:08.
Anotace
CASALC Review a reviewed journal of Czech and Slovak Association of Language Centres which publishes articles connected to language teaching at tertiary education. This journal issue presents a collection of articles by specialists and practitioners from 15 different countries, focusing on innovations in teaching languages for specific purposes, soft skills in teaching languages for academic purposes, teaching via video conferencing, research at language centres and testing.
Anotace česky
CASALC Review je odborný recenzovaný časopis České a slovenské asociace učitelů jazykových center na vysokých školách, který se věnuje otázkám jazykového vzdělávání na vysokých školách. Dané číslo časopisu shromažďuje články odborníků a praktiků z 15 zemí zaměřené na inovativní přístupy k výuce v oblasti odborného jazyka, soft skills v prostředí akademického jazyka, videokonferenční výuky a problematiku výzkumu a testování.
Zobrazeno: 29. 3. 2024 05:53