Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1339404, author = {Vojtová, Věra and Olbert, Jan}, address = {Brno}, booktitle = {Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii}, edition = {1.}, editor = {Červenka Karel, Vojtová Věra, Petr Kachlík}, keywords = {Intervention; free times activities; sociometrics; ADHD; drama education.}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8131-4}, pages = {67-80}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Diagnostika a intervence v praxi školní družiny}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1339404 AU - Vojtová, Věra - Olbert, Jan PY - 2015 TI - Diagnostika a intervence v praxi školní družiny VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021081314 KW - Intervention KW - free times activities KW - sociometrics KW - ADHD KW - drama education. N2 - Cílem výzkumu bylo vymezit a ověřit interevenční program, který se skládá ze dvou částí podpořený sociometrií, která byla vypracována před i po intervenčním působení. Cíl intervenčního programu je tedy podpořit děti s problémy v chování v prostředí školní družiny. Pomocí sociometrie a výsledného sociogramu jsem zaznamenal vztahy ve skupině dětí, které se v prostředí školní družiny zúčastnily. Na základě diagnostiky jsem vybral dramiku, dramatizaci chování doplněnou o verbalizaci chování jako vhodnou intervenci. ER -
VOJTOVÁ, Věra and Jan OLBERT. Diagnostika a intervence v praxi školní družiny (Assessment and Intervention in the Afternoon School Club). In Červenka Karel, Vojtová Věra, Petr Kachlík. \textit{Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p.~67-80, 13 pp. ISBN~978-80-210-8131-4.
|