TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Pre-service teacher experience with inquiry-based science education. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2016 Proceedings.10th International Technology, Education and Development Conference. Valencia, Spain: IATED Academy, 2016, s. 6375-6381. ISBN 978-84-608-5617-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.0496.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pre-service teacher experience with inquiry-based science education
Název česky Zkušeností pre-service učitelů s IBSE
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant, domácí) a Eva TRNOVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Valencia, Spain, INTED2016 Proceedings.10th International Technology, Education and Development Conference, od s. 6375-6381, 7 s. 2016.
Nakladatel IATED Academy
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/16:00089562
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-84-608-5617-7
ISSN 2340-1079
Doi http://dx.doi.org/10.21125/inted.2016.0496
UT WoS 000402738406051
Klíčová slova česky zkušenost; IBSE; pregraduální učitelské vzdělávání; přírodovědné vzdělávání
Klíčová slova anglicky experience; inquiry-based science education; pre-service teacher education; science education
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 24. 7. 2017 18:47.
Anotace
The research is aimed to pre-service teacher education, especially if teachers acquire innovative methods, such as inquiry-based science education, that they encounter newly during their university courses. This study presents the results of qualitative and quantitative research of an experience of pre-service teachers with inquiry-based science education. Doi URL and refers to a website publisher, which is published only abstracts. The whole article is posted after paying a fee, as is usual today.
Anotace česky
Výzkum je orientován na učitelské pregraduální vzdělávání, zejména na získávání inovovaných vzdělávacích metod jako je IBSE, které získávají během přípravy na vysoké škole. Tato studie prezentuje výsledky kvantitativního a kvalitativního výzkumu zkušeností pre-service učitelů s IBSE. URL a doi odkazuje na stránku nakladatele, kde je uveřejněn pouze abstrakt. Celý článek je zaslán po zaplacení poplatku, jak je dnes obvyklé.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:56