KOPEČNÝ, Petr, Dagmar PŘINOSILOVÁ and Kristýna KEHAROVÁ. Logopedická intervence u dětí romského etnika v předškolním a mladším školním věku (Speech therapy of children of Roma ethnicity in preschool and early school age). In Zámečníková, D., Vítková, M. a kol. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 139-154. ISBN 978-80-210-8098-0. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1340440, author = {Kopečný, Petr and Přinosilová, Dagmar and Keharová, Kristýna}, address = {Brno}, booktitle = {Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe}, edition = {první}, editor = {Zámečníková, D., Vítková, M. a kol.}, keywords = {communication ability; impaired communication ability; speech therapy; Roma; Roma language; language levels}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8098-0}, pages = {139-154}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Logopedická intervence u dětí romského etnika v předškolním a mladším školním věku}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1340440 AU - Kopečný, Petr - Přinosilová, Dagmar - Keharová, Kristýna PY - 2015 TI - Logopedická intervence u dětí romského etnika v předškolním a mladším školním věku VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021080980 KW - communication ability KW - impaired communication ability KW - speech therapy KW - Roma KW - Roma language KW - language levels N2 - V kapitole jsou představeny výsledky analýzy zaměřené na komunikační schopnosti a logopedickou intervenci u dětí romského etnika v předškolním a mladším školním věku. Text předkládá teoretické poznatky o jazyce Romů, dále z oblasti logopedické problematiky, jazykových rovin a rozvoje komunikačních schopností. Výsledky kvalitativní části šetření vypovídají o projevech dětí romského etnika v rámci jednotlivých jazykových rovin, kvantitativní data představují názory rodičů, pedagogů a logopedů. ER -
KOPEČNÝ, Petr, Dagmar PŘINOSILOVÁ and Kristýna KEHAROVÁ. Logopedická intervence u dětí romského etnika v předškolním a mladším školním věku (Speech therapy of children of Roma ethnicity in preschool and early school age). In Zámečníková, D., Vítková, M. a kol. \textit{Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe}. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p.~139-154. ISBN~978-80-210-8098-0.
|