N 2016

Památky nás baví 2. Předáváme péči o kulturní dědictví žákům 2. stupně základních škol a středoškolákům

KLAPKO, Dušan, Hana HAVLŮJOVÁ, Martina INDROVÁ, Kateřina CHARVÁTOVÁ, Petr HAVRLANT et. al.

Základní údaje

Originální název

Památky nás baví 2. Předáváme péči o kulturní dědictví žákům 2. stupně základních škol a středoškolákům

Název česky

Památky nás baví 2. Předáváme péči o kulturní dědictví žákům 2. stupně základních škol a středoškolákům

Název anglicky

Enjoying Czech Heritage 2: Handbook on Design, Implementation and Evaluation of Heritage Education for Secondary Schools

Autoři

KLAPKO, Dušan (203 Česká republika, domácí), Hana HAVLŮJOVÁ (203 Česká republika), Martina INDROVÁ (203 Česká republika), Kateřina CHARVÁTOVÁ (203 Česká republika), Petr HAVRLANT (203 Česká republika), Petr HUDEC (203 Česká republika), Anna SVOBODOVÁ (203 Česká republika), Květa JORDÁNOVÁ (203 Česká republika), Eva NEPRAŠOVÁ (203 Česká republika), Naděžda REZKOVÁ PŘIBYLOVÁ (203 Česká republika), Dagmar WIZOVSKÁ (203 Česká republika) a Tomáš WIZOVSKÝ (203 Česká republika)

Vydání

2016

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy

Obor

Umění, architektura, kulturní dědictví

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/16:00087553

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

education; National and Cultural Identity (NAKI) Project; National Heritage Institute; Care for cultural Heritage; Constructivism; experiential Learning; lifelong Learning; Play

Technické parametry

Metodika Edukace 2

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 5. 2016 09:33, Mgr. Michal Petr

Anotace

ORIG EN

V originále

Metodika tvorby, realizace a hodnocení kvality edukačních programů v oblasti péče o kulturní dědictví pro sekundární vzdělávání.

Anglicky

A handbook on design, implementation and evaluation of heritage education for secondary schools becomes one of the project outputs. It seeks to answer the question “How to share responsibility for cultural heritage with children and young people between twelve and eighteen years of age”. It provides a basic theoretical insight into the concept of heritage education and learning and summarizes practical guidelines for the development of educational programmes, including ways of communication or use of teaching and learning tools. Four examples of good practice that are presented in the last section of the book illustrate possibilities of unlocking educational potential of authentic ambience of various heritage sites (e. g. chateau, monastery, sala terrena, castle) in order to meet the targets of secondary education.

Návaznosti

DF12P01OVV014, projekt VaV
Název: Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky
Investor: Ministerstvo kultury ČR, Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky
Zobrazeno: 6. 11. 2024 23:20