Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@misc{1341211, author = {Horká, Hana and Vystrčilová, Petra}, booktitle = {Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2015}, keywords = {quality of education; nature; culture; biophiled orientation of education; teacher’s subjective theories; research}, language = {cze}, isbn = {978-80-7509-287-8}, title = {Subjektivní teorie učitele jako determinanta kvality výuky}, year = {2015} }
TY - SLIDE ID - 1341211 AU - Horká, Hana - Vystrčilová, Petra PY - 2015 TI - Subjektivní teorie učitele jako determinanta kvality výuky SN - 9788075092878 KW - quality of education KW - nature KW - culture KW - biophiled orientation of education KW - teacher’s subjective theories KW - research N2 - Autorky se v prezentaci zaměřují na subjektivní teorie učitele jako proměnnou v procesu výuky při respektování komponent a charakteristik zakládajících kvalitu výuky. Sledují cílové hodnoty v intencích kvalitního vzdělávání, které vycházejí z jiného/nového náhledu na přírodu a kulturu. Po zdůvodnění a vymezení hlavních atributů předkládají výsledky výzkumu, jehož cílem bylo popsat subjektivní teorie vybrané skupiny učitelů o tzv. biofilní orientaci vzdělávání a zjistit, jak se tyto teorie promítají ve výuce. Byla použita technika strukturování konceptů vycházející z polostrukturovaného rozhovoru. Deskripce subjektivních teorií jako výsledek zmapování způsobů přemýšlení učitele o přírodě a kultuře v kontextu výuky je posuzován nejen z hlediska psychodidaktické transformace, ale především z perspektivy ontodidaktické. ER -
HORKÁ, Hana and Petra VYSTRČILOVÁ. Subjektivní teorie učitele jako determinanta kvality výuky (Teacher`s subjective theories as a determinant of quality of education). In \textit{Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2015}. 2015. ISBN~978-80-7509-287-8.
|