ŠVEC, Vlastimil, Jarmila BRADOVÁ, Hana HORKÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petra VYSTRČIL MARKOVÁ, Hana MEDVEDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Josef MORAVEC a Blanka PRAVDOVÁ. Učitel v teorii a praxi. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. 163 s. ISBN 978-80-210-8087-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8087-2015. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitel v teorii a praxi
Název anglicky Teacher in theory and practice
Autoři ŠVEC, Vlastimil, Jarmila BRADOVÁ, Hana HORKÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petra VYSTRČIL MARKOVÁ, Hana MEDVEDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Josef MORAVEC a Blanka PRAVDOVÁ
Vydání 1. vyd. Brno, 163 s. 2015.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Odborná kniha
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-210-8087-4
Doi 10.5817/CZ.MUNI.M210-8087-2015
Klíčová slova česky učitel; praxe; výuka;
Klíčová slova anglicky teacher; practice; teaching
Štítky Munipress
Bibliografie 246 záznamů
Změnil Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 5. 4. 2016 09:05.
Anotace
Publikace se zaměřuje na vybrané teoretické a praktické aspekty profesního růstu učitelů. Profesní růst je nahlížen z hlediska znalostní a osobnostní báze studentů učitelství. Zaměřuje se nejenom na měřitelné komponenty učitelových kompetencí, ale také na skryté proměnné, jako metakognice, tacitní znalosti a studentovo pojetí výuky.
Anotace anglicky
The publication focuses on selected theoretical and practical aspects of professional development of teachers. Professional development is viewed in terms of the knowledge and personality base of student teachers. It focuses not only on measurable components of teacher competence, but also the hidden variables, such as metacognition, tacit knowledge and student's approach to teaching.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 19:21