TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Upgrading motivational effectiveness of simple experiments in science education. In 2nd Glogal Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU) 2015. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Upgrading motivational effectiveness of simple experiments in science education
Název česky Posilování motivační účinnosti jednoduchého experimentu v přírodovědném vzdělávání
Autoři TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ.
Vydání 2nd Glogal Conference on Contemporary Issues in Education (GLOBE-EDU) 2015, 2015.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Spojené státy
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky vývoj; vhodný školní experiment
Klíčová slova anglicky development; appropriate school experiments
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 16. 4. 2016 21:53.
Anotace
From the pedagogical constructivist point of view it is important to develop appropriate school experiments. Cognitive motivational teaching techniques are based on special kinds of simple experiments such as: experiments of everyday life and safety, entertainment-edutainment experiments, experiments supported by ICT etc. All the types of presented simple experiments are based on our design-based research.
Anotace česky
Z pedagogického konstruktivistického pohledu je významná volba vhodného školního experimentu. Poznávací motivační vyučovací techniky jsou založena na různých typech experimentů jako jsou: experimenty z každodenního bezpečného života, entertainment experimenty, experimenty podporované ICt atd. Všechny typy prezentovaných experimentů jsou založeny na design-based research.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:52