Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1342983, author = {Záhora, Zdeněk}, address = {Praha}, booktitle = {Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR - Stav, potřeby a trendy}, edition = {1. vydání}, editor = {Eva Žáková a kolektiv}, keywords = {digital games; creative industries}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7008-354-3}, pages = {369-405}, publisher = {Institut umění – Divadelní ústav v Praze}, title = {Digitální hry}, url = {http://www.idu.cz/media/document/mapovani-kkp-svazekii_final.pdf}, year = {2015} }
TY - CHAP ID - 1342983 AU - Záhora, Zdeněk PY - 2015 TI - Digitální hry VL - Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR; sv. 2 PB - Institut umění – Divadelní ústav v Praze CY - Praha SN - 9788070083543 KW - digital games KW - creative industries UR - http://www.idu.cz/media/document/mapovani-kkp-svazekii_final.pdf N2 - Kapitola o digitálních hrách rozebírá aktuální i historicky podložené trendy herního vývoje tohoto mladého kreativního průmyslu. Hlavním přínosem je zmapování infrastruktury herních vývojářů a akademické obce v oblasti (game studies) v ČR. Důvodem pro vznik této studie byl impulz z ministerstva kultury, které zkoumá možnosti subvencí herního průmyslu v ČR jako součásti trendu kreativních průmyslů. ER -
ZÁHORA, Zdeněk. Digitální hry (Digital games). Online. In Eva Žáková a kolektiv. \textit{Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR - Stav, potřeby a trendy}. 1. vydání. Praha: Institut umění – Divadelní ústav v Praze, 2015, p.~369-405. Mapování kulturních a kreativních průmyslů v ČR; sv. 2. ISBN~978-80-7008-354-3.
|