Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1343006, author = {Šindelková, Monika and Plucková, Irena and Málková, Alžběta}, address = {Praha}, booktitle = {Projektové vyučování v přírodovědných předmětech}, editor = {Martin Rusek}, keywords = {Project-based learning; integrated thematic education; role of teacher; role of student; motivation}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7290-864-6}, pages = {148-153}, publisher = {Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta}, title = {Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka?}, url = {http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2016/02/proceedings_2015.pdf}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1343006 AU - Šindelková, Monika - Plucková, Irena - Málková, Alžběta PY - 2016 TI - Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka? PB - Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta CY - Praha SN - 9788072908646 KW - Project-based learning KW - integrated thematic education KW - role of teacher KW - role of student KW - motivation UR - http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2016/02/proceedings_2015.pdf L2 - http://pages.pedf.cuni.cz/pvch/files/2016/02/proceedings_2015.pdf N2 - Projektová výuka využívá skutečnosti, že projekt je pro žáky či studenty motivem sám o sobě. Projekt vychází z logiky životní reality, přispívá k individualizaci výuky a umožňuje vnitřní diferenciaci výuky. Následující text ukazuje využití a zhodnocení projektové výuky v přípravě budoucích učitelů na PedF MU v Brně. Hlavním přínosem předloženého textu je poukázání na nápravu mnohých mylných představ o projektové výuce a zároveň seznámení studentů přírodovědných předmětů se všemi fázemi zpracování kvalitního projektu, jehož cílem je příprava a realizace integrované tematické výuky pro žáky prvního stupně základní školy. ER -
ŠINDELKOVÁ, Monika, Irena PLUCKOVÁ and Alžběta MÁLKOVÁ. Projektová výuka nebo integrovaná tematická výuka? (Project-based Learning or Integrated Thematic Education). Online. In Martin Rusek. \textit{Projektové vyučování v přírodovědných předmětech}. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2016, p.~148-153. ISBN~978-80-7290-864-6.
|