MAZÁČOVÁ, Pavlína. Trendy vzdělávání. S technologiemi do knihoven. In Moderní technologie v knihovnách, 11.-12. 5. 2016, Brno. 2016.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Trendy vzdělávání. S technologiemi do knihoven
Název anglicky Trends in education. With technologies into the libraries
Autoři MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Moderní technologie v knihovnách, 11.-12. 5. 2016, Brno, 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14210/16:00089888
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky učící knihovník; technologie; vzdělávání; informační gramotnost; informační vzdělávání; otevřené vzdělávání
Klíčová slova anglicky Learning Librarian; technology; education; information literacy; information education; open education
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 10. 4. 2017 17:47.
Anotace
Knihovna se profiluje jako prostor celoživotního vzdělávání, které je ovlivňováno moderními technologiemi. Konferenční prezentace odpovídá na otázky co jsou to vzdělávací technologie, co je otevřené vzdělávání, jak do knihoven a lekcí informační gramotnosti přinést vzdělávací technologie pro 21. století.
Anotace anglicky
The library is profiling as a space for lifelong learning, which is influenced by modern technologies. Presentation answers questions what are the educational technology that is open to learning how to libraries and information literacy lessons to bring educational technology for the 21st century.
Návaznosti
MUNI/A/1121/2015, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa (Akronym: DALAB 2016)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2016: otevřenost, zodpovědnost, iniciativa, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 17:11