Good Practise Guide to Inclusive Pre-school Education in the Czech Republic, England, Slovakia and ...
HAVRDOVÁ, Egle, Zora SYSLOVÁ, Judy HUTCHINGS, Elin WILLIAMS, Mojca WILLIAMS a Gwilym GRUFFUD. Good Practise Guide to Inclusive Pre-school Education in the Czech Republic, England, Slovakia and Wales. První. Praha: Tomos a.s. 52 s. ISBN 978-80-905748-4-7. 2016. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Good Practise Guide to Inclusive Pre-school Education in the Czech Republic, England, Slovakia and Wales |
Název česky | Příručka dobré praxe v oblasti inkluzivního vzdělávání v České republice, v Anglii, na Slovensku a ve Walesu |
Autoři | HAVRDOVÁ, Egle, Zora SYSLOVÁ, Judy HUTCHINGS, Elin WILLIAMS, Mojca WILLIAMS a Gwilym GRUFFUD. |
Vydání | První. Praha, 52 s. 2016. |
Nakladatel | Tomos a.s. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | angličtina |
Typ výsledku | Přehledové a vzdělávací texty |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 978-80-905748-4-7 |
Klíčová slova česky | inkluze; mezinárodní komparace; předškolní vzdělávání |
Klíčová slova anglicky | inclusion; international comparison; preschool education |
Příznaky | Mezinárodní význam, Recenzováno |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Zora Syslová, Ph.D., učo 243595. Změněno: 29. 3. 2017 13:19. |
Anotace česky |
---|
Příručka je jedním z klíčových výstupů projektu Strategická partnerství: Podpora sociálních a emočních dovedností u dětí předškolního věku ze znevýhodněného nebo kulturně odlišného prostředí, spolu finacovaného programem Erasmus+ Evropské unie: 2014-1-CZ01-KA201-001988. Příručka shrnuje situaci v předškolních zařízeních ve čtyřech partnerských zemích projektu: v České republice, na Slovensku, v Anglii a ve Walesu. Přestože Wales je součástí Velké Británie, od roku 1997 má vlastní vládu, což znamená i vysokou míru nezávislosti v rozhodování v oblasti vzdělávání. Příručka obsahuje souhrn základních informací týkajících se předškolního vzdělávání v uvedených zemích, přehled souvisejících statistických údajů a systémových opatření, a výstupy v rámci projektu realizovaného průzkumu zaměřeného na pracovníky v předškolních zařízeních. Součástí tohoto dokumentu jsou také příklady dobré praxe v jednotlivých partnerských zemích projektu. Tato publikace byla vydaná ve slovenském (ISBN 978-80-905748-5-4) a českém jazyce (ISBN 978-80-905748-6-1). |
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:34