VRUBEL, Martin, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Lenka DRUSOVÁ, Dana GROULÍKOVÁ, Barbora ILGNEROVÁ, Viktor KRIŽO, Sunil KUMAR, Petra ODEHNALOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Marie VÍTKOVÁ. Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. 167 s. ISBN 978-80-210-8107-9. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích
Název česky Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích
Název anglicky Special and Inclusive Education in Peer Review Studies
Autoři VRUBEL, Martin, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Lenka DRUSOVÁ, Dana GROULÍKOVÁ, Barbora ILGNEROVÁ, Viktor KRIŽO, Sunil KUMAR, Petra ODEHNALOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Marie VÍTKOVÁ
Vydání 1. vyd. Brno, 167 s. 2015.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-8107-9
Klíčová slova česky přehledová studie; speciální pedagogika; inkluzivní pedagogika; škola; žák; učení; poradenství; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; závislost; doktorský studijní program
Klíčová slova anglicky Peer review study; special education; inclusive education; school; student; teaching; counseling; pupil with special educational needs; dependence; Ph.D. degree
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:13.
Anotace
Publikace Speciální a inkluzivní vzdělávání v přehledových studiích přináší souborný pohled na vědecký rozvoj speciální pedagogiky na národní i mezinárodní úrovni. Publikace obsahuje výzkumné kapitoly napříč specializacemi, jejichž společným jmenovatelem je výzkumná metoda – přehledová studie. Publikace se věnuje prezentaci výsledků přehledového speciálně pedagogického výzkumu v oblasti školní třídy, školního poradenství a speciálně pedagogického poradenství. Hlavním zdrojem vědeckých studií pro tvorbu této publikace byly cizojazyčné databáze vědeckých výstupů – zvláště web of science, EBSCO a ERIH. Odborná publikace je určena vědecké komunitě a studentům magisterského a doktorského studijního programu Speciální pedagogika.
Anotace anglicky
The book Special and Inclusive Education in Peer Review Studies brings a comprehensive scientific view on Special and Inclusive Education. The book brings complete information about the development of scientific special pedagogical approaches at Czech and international level. This publication presents results of Peer review studies in the field of special education research. Peer reviews are focused on the field of classroom, school counselling and special education counselling. The main sources of scientific studies are foreign databases of scientific outputs - particularly Web of Science, EBSCO and ERIH. The book presents the research done by the Ph.D. candidates in Special Education.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 07:26