BUCHTOVÁ, Veronika, Tomáš ČECH, Karel ČERVENKA, Martina DAMIANOVÁ, Michaela FIALOVÁ, Petr KACHLÍK, Ivana KOLIBOVÁ, Viktor KRIŽO, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MATOCHOVÁ, Lucie NOVÁČKOVÁ, Jan OLBERT, Hana PAVLÍČKOVÁ, Tereza PETINISOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Pavlína PŘIBYLOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Adéla TICOVÁ and Věra VOJTOVÁ. Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii (The Factors of Resiliency in 3P Intervention as a Concept of Inclusive Strategies in Education of Children with Special Behavioural Difficulties/Disorders). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 303 pp. ISBN 978-80-210-8131-4. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1346468, author = {Buchtová, Veronika and Čech, Tomáš and Červenka, Karel and Damianová, Martina and Fialová, Michaela and Kachlík, Petr and Kolibová, Ivana and Križo, Viktor and Grác Livňanská, Pavlína and Martinec, Jiří and Matochová, Jarmila and Nováčková, Lucie and Olbert, Jan and Pavlíčková, Hana and Petinisová, Tereza and Pitnerová, Pavla and Přibylová, Pavlína and Segeťová, Petra and Štrausová, Kateřina and Ticová, Adéla and Vojtová, Věra}, address = {Brno}, edition = {1.}, keywords = {special education; special educational needs; informed intervention; inclusion; behavioural disorder; behavioural difficulties}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-8131-4}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii}, year = {2015} }
TY - BOOK ID - 1346468 AU - Buchtová, Veronika - Čech, Tomáš - Červenka, Karel - Damianová, Martina - Fialová, Michaela - Kachlík, Petr - Kolibová, Ivana - Križo, Viktor - Grác Livňanská, Pavlína - Martinec, Jiří - Matochová, Jarmila - Nováčková, Lucie - Olbert, Jan - Pavlíčková, Hana - Petinisová, Tereza - Pitnerová, Pavla - Přibylová, Pavlína - Segeťová, Petra - Štrausová, Kateřina - Ticová, Adéla - Vojtová, Věra PY - 2015 TI - Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021081314 KW - special education KW - special educational needs KW - informed intervention KW - inclusion KW - behavioural disorder KW - behavioural difficulties N2 - Monografie reaguje na konkrétní potřeby školské praxe posílit cílenou speciálněpedagogickou práci s dětmi v riziku/s problémy/s poruchami chování. Poskytuje aktuálními výzkumy podložené informace o specifických potřebách dětí, pedagogů i pedagogických procesů. Nabízí širokou platformu zdrojů pro změny a rozvoj strategií v přímé práci s cílovou skupinou a v rozvoji školského a institucionálního prostředí ve prospěch inkluze těchto dětí do běžných sociálních struktur jejich každodenního života s perspektivou kvality života v dospělosti. Kapitoly knihy reprezentují zjištění z výzkumných šetření, která se předmětem svého zájmu dotýkala jak tématu resilience dětí vůči rozmanitým rizikům, tak tématu intervence v inkluzivně pojaté etopedii. ER -
BUCHTOVÁ, Veronika, Tomáš ČECH, Karel ČERVENKA, Martina DAMIANOVÁ, Michaela FIALOVÁ, Petr KACHLÍK, Ivana KOLIBOVÁ, Viktor KRIŽO, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MATOCHOVÁ, Lucie NOVÁČKOVÁ, Jan OLBERT, Hana PAVLÍČKOVÁ, Tereza PETINISOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Pavlína PŘIBYLOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Adéla TICOVÁ and Věra VOJTOVÁ. \textit{Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii (The Factors of Resiliency in 3P Intervention as a Concept of Inclusive Strategies in Education of Children with Special Behavioural Difficulties/Disorders)}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 303 pp. ISBN~978-80-210-8131-4.
|