t 2016

Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu

VÍTKOVÁ, Marie and Miroslava BARTOŇOVÁ

Basic information

Original name

Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu

Edition

3. dotisk 1. vyd. Brno, 279 pp. 2016

Publisher

Masarykova univerzita

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Editorství odborné knihy

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

ISBN

978-80-210-6678-6

Tags

Změněno: 1/6/2016 14:51, Mgr. Radka Vyskočilová

Abstract

V originále

Odborná publikace „Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu“ je dílem akademických pracovníků Masarykovy univerzity pod vedením Miroslavy Bartoňové a Marie Vítkové, kteří intenzivně řeší v letech 2013–2015 problematiku mezioborového výzkumného projektu MUNI/M/0012/2013 na téma Inkluze ve škole jako interdisciplinární problém. Východiska, podmínky a strategie realizace. V projektu je řešeno téma inkluze jako interdisciplinární problém, který umožňuje řešitelům jeho komplexnější uchopení bez limitu oborovosti.

In English

The book Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools is the work of academics from Masaryk University managed by Miroslava Bartoňová and Marie Vítková. The academics are intensively addressing the issues covered in the interdisciplinary research project Inclusion in Schools as an Interdisciplinary Issue.Basis, Conditions and Strategies for Implementation during 2013–2015. The project is addressing the topic of inclusion as an interdisciplinary issue, which allows the researchers its comprehensive grasp without the limits of one field.