Studentské profesní praxe – multikulturní lekce ve školách a dalších institucích. Online. Gulová, Lenka (ed.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015. 305 s. ISBN 978-80-210-8119-2. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Studentské profesní praxe – multikulturní lekce ve školách a dalších institucích
Název anglicky Student Teaching Practice – Multicultural Lesson at Schools and Other Institutions
Autoři
Gulová, Lenka (ed.).
Vydání 1. vyd. Brno, 305 s. 2015.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-8119-2
Klíčová slova česky Multikulturní výchova; škola; žáci; studenti; předsudky; aktivity; učitelé; multikulturní lekce
Klíčová slova anglicky Multicultural education; school; pupils; students; prejudice; activities; teachers; lessons
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 3. 6. 2016 09:57.
Anotace
Publikace nabízí autentické záznamy multikulturních lekcí, které v uplynulých letech realizovaly týmy studentů v prostředí škol a dalších zařízení. Cílem implementace těchto lekcí do školního prostředí je otevření témat multikulturní výchovy prostřednictvím aktivizačních prvků, dramatické výchovy a her. Jedná se o lekce, které vytvořili studenti pod garancí pedagogů v rámci profesní praxe. Studentům se nabízí zajímavá profesní zkušenost získaná ve školním prostředí. Lekce mají význam v oblasti podpory inkluze ve škole.
Anotace anglicky
The publication presents authentic records from multicultural lessons that have been taught by student teams at schools and other institutions. The goal of the implementation of these lessons in schools is to open the topics of multicultural education by means of activation devices, drama education and games. The lessons were created by students under the supervision of their teachers as part of their teaching practice. The students are presented with an interesting professional experience in the school environment. The lessons contribute in terms of support of inclusion at schools.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 02:44