KORYČÁNKOVÁ, Simona. Koncepce vzdělávání a transformace výuky ruštiny – současný stav a perspektivy oboru. Online. 2016, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncepce vzdělávání a transformace výuky ruštiny – současný stav a perspektivy oboru
Autoři KORYČÁNKOVÁ, Simona
Vydání 2016.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky profesní dovednosti; kompetence; sociální status; oborová rusistika
Změnil Změnila: doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D., učo 2596. Změněno: 11. 6. 2016 21:52.
Anotace
Reflexe oborové rusistiky a její současná pozice v rámci ostatních cizích jazyků na PdF. Problematika kompetencí a vymezení profesních dovedností budoucích (nejen) učitelů ruského jazyka. Sociální status učitele-ruštináře. Propojení filologických a didaktických disciplín a jejich definování s ohledem na jazykovou úroveň studia. Didaktika ruštiny jako obor minulosti a budoucnosti. Ruské centrum jako platforma multilingvální spolupráce v jazykovědné, literární, didaktické, kulturní i areálové oblasti.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 12:14