VOJÁČKOVÁ, Lenka. Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů (Projects in schools: the dimension of learning and teacher development). In Konference ČPdS 2016 PERSPEKTIVY VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH SOUČASNÉHO SVĚTA. 2016.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů
Name in Czech Projekty ve školách: dimenze učení a rozvoje učitelů
Name (in English) Projects in schools: the dimension of learning and teacher development
Authors VOJÁČKOVÁ, Lenka.
Edition Konference ČPdS 2016 PERSPEKTIVY VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ V PODMÍNKÁCH SOUČASNÉHO SVĚTA, 2016.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) Učitel, učení, projekt, profesní učící se komunita, rozvoj školy
Keywords in English Teacher, learning, project, professional learning community, school development
Changed by Changed by: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Changed: 15/12/2016 10:03.
Abstract
Příspěvek diskutuje vliv realizace projektů ve škole na učení a další rozvoj učitelů. Téma je zpracováno s oporou o teoretický koncept profesních učících se komunit. Ty jsou postaveny do paralely ke skupinám učitelů, kteří ve škole realizují školní projekty. Vycházím z empirického materiálu získaného realizací případové studie na jedné z brněnských středních škol. V textu poukazuji na skutečnost, že potenciál školních projektů pro učení se učitelů na individuální i kolektivní úrovni je v případě této školy zcela zásadní.
PrintDisplayed: 1/8/2024 13:12