MOTAL, Jan. Komunikační strategie představitelů českých křesťanských církví v sociální síti Facebook. In Petra Koudelková. Komunikace církve: náboženství a jeho prvky ve virtuální realitě. Praha: Karlova Univerzita, 2016, s. 65-72. ISBN 978-80-87404-59-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační strategie představitelů českých křesťanských církví v sociální síti Facebook
Autoři MOTAL, Jan.
Vydání Praha, Komunikace církve: náboženství a jeho prvky ve virtuální realitě, od s. 65-72, 8 s. 2016.
Nakladatel Karlova Univerzita
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
ISBN 978-80-87404-59-1
Klíčová slova česky Křesťanství; církev; sociální média; sociální sítě; obsahová analýza
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. MgA. Jan Motal, Ph.D., učo 260975. Změněno: 13. 6. 2016 10:37.
Anotace
Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy komunikačních strategií představitelů vybraných českých křesťanských církví v sociální síti Facebook kombinovanými kvantitativními a kvalitativními metodami. Analýza se zaměřuje zvláště na otázku, nakolik zástupci církví používají sociální sítě ke komunikaci vlastních názorů a k aktivnímu dialogu s uživateli sítí a nakolik je sociální síť využívána jen jako doplňkové propagační médium. Rovněž je sledována tematická náplň této komunikace. Výsledky charakterizují strukturu komunikace představitelů vybraných křesťanských církví v prostředí sociálních sítí a jsou interpretovány ve vztahu k pozici církví v české společnosti.
Anotace česky
Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy komunikačních strategií představitelů vybraných českých křesťanských církví v sociální síti Facebook kombinovanými kvantitativními a kvalitativními metodami. Analýza se zaměřuje zvláště na otázku, nakolik zástupci církví používají sociální sítě ke komunikaci vlastních názorů a k aktivnímu dialogu s uživateli sítí a nakolik je sociální síť využívána jen jako doplňkové propagační médium. Rovněž je sledována tematická náplň této komunikace. Výsledky charakterizují strukturu komunikace představitelů vybraných křesťanských církví v prostředí sociálních sítí a jsou interpretovány ve vztahu k pozici církví v české společnosti.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 11:13