TAJTÁKOVÁ, Mária, Jana NOVÁ a Ladislav BEDŘICH. Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry. první. Bratislava: Wolters Kluwer s.r.o., 2016, s. 81-110,115-118, 34 s. ISBN 978-80-8168-407-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry
Název česky Marketing neziskových organizací, sportu a kultury
Autoři TAJTÁKOVÁ, Mária, Jana NOVÁ a Ladislav BEDŘICH.
Vydání první. Bratislava, od s. 81-110,115-118, 34 s. 2016.
Nakladatel Wolters Kluwer s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Fakulta sportovních studií
ISBN 978-80-8168-407-4
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Jana Smítalová, učo 40472. Změněno: 17. 3. 2017 13:12.
Anotace
Knižka je určená pre už zainteresovaných čitateľov v problematike marketingu. Jej ambíciou totiž nie je vysvetľovať základné marketingové princípy a poučky, ale naopak poukázať na tie marketingové aspekty, ktoré sa práve v neziskovom sektore, športe a kultúre odlišujú od tradičného komerčného ponímania tejto disciplíny. Učebnica pozostáva z troch kapitol, ktoré približujú aplikáciu marketingových princípov v troch konkrétnych oblastiach – neziskovom sektore, športe a kultúre
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 09:44