Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1349284, author = {Suchánek, Petr and Králová, Maria}, address = {Bratislava}, booktitle = {Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016}, edition = {1.}, editor = {prof. Ing. Štefan Majtán, Ph.D.}, keywords = {Customer satisfaction; customer loyalty; performance of the enterprise; financial ratios; enterprises of food industry}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Bratislava}, isbn = {978-80-225-4245-6}, pages = {965-972}, publisher = {Ekonomická univerzita Bratislava}, title = {Spokojenost zákazníků, loajalita zákazníků a výkonnost potravinářských podniků}, year = {2016} }
TY - JOUR ID - 1349284 AU - Suchánek, Petr - Králová, Maria PY - 2016 TI - Spokojenost zákazníků, loajalita zákazníků a výkonnost potravinářských podniků PB - Ekonomická univerzita Bratislava CY - Bratislava SN - 9788022542456 KW - Customer satisfaction KW - customer loyalty KW - performance of the enterprise KW - financial ratios KW - enterprises of food industry N2 - Cílem článku je nalezení vztahu mezi spokojeností zákazníka, loajalitou zákazníka a výkonností podniků zpracovatelského průmyslu (konkrétně z oblasti potravinářského průmyslu). Záměrem výzkumu je určenit, které faktory spokojenosti a loajality zákazníka mají vliv na finanční výkonnost podniků potravinářského průmyslu. Článek vychází ze zjištění, že spokojenost zákazníka se odráží v jeho loajalitě k podniku a tato loajalita se dále odráží ve výkonnosti (ziskovosti) podniku. Výzkum byl proveden na základě dotazníkového šetření na vzorku studentů, kteří reprezentují populaci mladých a informovaných zákazníků. Náhodnně vybrané podniky z odvětví potravinářského průmyslu byly hodnoceny z hlediska zákazníků a finanční výkonnost těchto podniků byla hodnocena na základě účetních dat. ER -
SUCHÁNEK, Petr and Maria KRÁLOVÁ. Spokojenost zákazníků, loajalita zákazníků a výkonnost potravinářských podniků (Customer Satisfaction, Customer Loyalty and Performance of Food Industry Enterprises). Online. In prof. Ing. Štefan Majtán, Ph.D. \textit{Aktuálne problémy podnikovej sféry 2016}. 1st ed. Bratislava: Ekonomická univerzita Bratislava, 2016, p.~965-972. ISBN~978-80-225-4245-6.
|