KLINCOVÁ, Martina, Petr ŠTOURAČ, Hana HARAZIM, Martina KOSINOVÁ, Olga SMÉKALOVÁ a Roman ŠTOUDEK. Retention of extra-motivated students who underwent learning by doing concept in anaesthesia and intensive care medicine. In Euroanaesthesia 2016. 2016. ISSN 0265-0215.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Retention of extra-motivated students who underwent learning by doing concept in anaesthesia and intensive care medicine.
Název česky Udržení extramotivovaných studentů, kteří prošli v průběhu studia konceptem learning by doing, v oboru anesteziologie a intenzivní medicína.
Autoři KLINCOVÁ, Martina, Petr ŠTOURAČ, Hana HARAZIM, Martina KOSINOVÁ, Olga SMÉKALOVÁ a Roman ŠTOUDEK.
Vydání Euroanaesthesia 2016, 2016.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 30000 3. Medical and Health Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Impakt faktor Impact factor: 3.570
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISSN 0265-0215
Klíčová slova česky learning by doing; extramotivovaní studenti; anesteziologie a intenzivní medicína; AKUTNĚ.CZ
Klíčová slova anglicky learning by doing; extramotivated students; anaesthesiology and intensive care medicine; AKUTNE.CZ
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. MUDr. Petr Štourač, Ph.D., MBA, FESAIC, učo 203027. Změněno: 16. 8. 2016 09:03.
Anotace
Recruitment of extra motivated students for clinical practice is considered as an important goal for every undergraduate medical teacher. Our aim was to highlight the importance of application of the concept “learning by doing” for recruiting the graduates of Medical Faculty of Masaryk University (MFMU) for Anaesthesia and Intensive Care Medicine (AIM) specialization.
Anotace česky
Práce popisuje vliv konceptu learning by doing na udržení absolventů LF MU v oboru anesteziologie a intenzivní medicína
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 12:16